Protokół wydania nieruchomości

W związku z wydaniem przez Wojewodę Lubelskiego decyzji Nr 9/18 z  dnia 14 maja 2018 r. znak: IF-I.7820.23.2017.BD o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 815 Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów na odcinku od km 26+662 do km 61+565 zwanej decyzją ZRiD, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie informuje o możliwości wydania nieruchomości przejętych pod przedmiotową inwestycję przez dotychczasowych właścicieli. Zgodnie z dyspozycją art. 18, ust. 1e ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1496 z póżn. Zm..) w przypadku wydania nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez dotychczasowego właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji ZRID, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5 % wartości nieruchomości.

Wypełnione i czytelnie podpisane protokoły wydania nieruchomości (wzór protokołu wydania do pobrania) należy przesłać na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7 a, 20-207 Lublin lub złożyć osobiście w siedzibie  tut. Zarządu.